Witaj u mnie!

Wakacyjny wianek DIY!

By 05:32 , , , , , , ,

Czasami warto włożyć troszkę wysiłku i poświęcić chwile na to,
by zrobić sobie dekoracje do domu zupełnie samemu.
Ja bardzo lubię takie wyzwania i cieszą mnie również pozytywne komentarze i reakcje ludzi,
którzy nas odwiedzają na to, że zrobiłam coś własnymi rękami.

Przykładowo wianek na drzwi.
Mogę iść kupić sobie taki wianek w kwiaciarni, ale po co, skoro mogę poświęcić sobie jedno popołudnie i uwinąć wianuszek taki, jaki sobie wymarzyłam własnymi rękami, i mieć z tego ogrom satysfakcji! Podczas takich prac wyłączam się na cały otaczający mnie świat, skupiam się tylko na tym co robię. Można powiedzieć, że włącza mi się faza artysty- nie ma mnie dla świata.
Relaks na całego- gwarantuje! :) 

I taki będzie też mój pierwszy projekt przy współpracy z Bosch i wkręceniwdom.com.pl


WAKACYJNY WIANEK
DIY 

Co nam się przyda?

- wianek styropianowy
- sznurek
- sztuczne kwiaty 
lub inne akcesoria w zależności od tego jaki efekt końcowy chcemy uzyskać
- pistolet na klej
Ja korzystam z narzędzia do klejenia na gorąco 
GluePen marki Bosch
Pistolet jest bardzo poręczny i szybki. 
Nie musimy długo czekać, aż się nagrzeje, 
szybko skleja i jest gotowy do pracy w 15 sekund! 


A więc do dzieła kochani:

KROK 1
Siadamy sobie wygodnie i zaplatamy sznurek wkoło naszej styropianowej oponki. 
Ja za każdym obrotem przyklejałam delikatnie klejem, żeby sznurek się trzymał w miejscu, które dla niego wybrałam i nie przesuwał się później psując wizję ;)) 
Użyłam dwóch różnych sznurków, żeby wianek wyglądał ciekawiej.
Sznurek kupiłam w pobliskim markecie budowlanym za 1,29zł/ metr.




KROK 2
Teraz pozostawiam wszystko do Waszej dyspozycji. 
Możemy sobie ozdobić nasz wianek jak nam się tylko podoba.
Możemy kupić siatkę sztucznych muszli na allegro i je poprzyklejać 
(wtedy otrzymamy morski wianek). 
Albo możecie tak jak ja użyć sztucznych kwiatów i wstążki. 
Możemy dodać drewnianą literkę z pierwszą literą naszego nazwiska, albo cyferkę z numerem domu (w momencie kiedy wianek ma się docelowo znajdować na frontowych drzwiach)
Wszystko zależy od Waszej wyobraźni i tego co akurat macie pod ręką ;)

uuu.. patrzcie na mojego pomocnika w tle :) 


Nie zapomnijcie o tym, że wianek musicie na czymś powiesić.
Ja zostawiłam sobie taki dłuższy kawałek sznurka.
Dodałam jeszcze koronkową kokardkę
(mimo, że początkowe założenie było takie, że dodam wstążkę w groszki,
ale doszłam do wniosku, że koronka bardziej tu pasuje;) )

KROK 3
czyli mamy już gotowy wianek i musimy go gdzieś ulokować w domu.
Ja zastanawiam się czy zostawić go w sypialni czy może powiesić na drzwiach wejściowych...




No i jak Wam się podoba efekt końcowy? :)
Zachęcam Was do zrobienia swojego wianka!



Buziaki



Zobacz także:

16 komentarze

  1. Podoba, bardzo , bardzo
    Efektowny !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny i chyba pasuje do sypialnianych kątów :))) Wydaje mi się, że ten sznurek pasowałby również do marynistycznych klimatów, o czym zresztą wspomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się prezentuje w sypialni. Pistolet do klejenia na gorąco muszę dopisać do listy świątecznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo:-) I ta satysfakcja, że zrobiony samodzielnie:-)
    Piękna dekoracja:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no mnie dwa razy nie trzeba powtarzać :))) ale wiesz ,że odczucia przy tworzeniu ,to mamy identyczne ???? śliczny delikatny i jak ładnie się wpisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wianek. też uwielbiam je robić. na wielkanoc od lat całą rodzinę obdarowuję wiosennymi wiankami.

    OdpowiedzUsuń
  7. No mnie się podoba bardzo, myślę że i u mnei by taki pasował, więc może się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i subtelny :) Gratuluję pomysłu.

    www.makenewhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest :) Już sam sznurek mi się podobał, a z dodatkowymi ozdobami wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego :-) Biała koronka, lina i kwiatki super razem wyglądają :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ada gdzie kupiłaś w Jarocinie ten sznurek w Br...o??? Narobiłaś mi ochoty na takie cudo, marzy mi się taka z hortensją:) pozdrowienia i uściski dla maluszków. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Brico :) Dzięki za uściski i dla Ciebie też pozdrowienia!! :))

      Usuń