Witaj u mnie!

Minty House dla Ahojhome.pl & Świąteczny konkurs!

By 03:11 , , , , , ,



 Witam po długiej przerwie ;)

Nie mam ostatnio czasu na blogowanie. Zaniedbałam nieco to miejsce w sieci, za to nad innym spędzam całe dnie. Ono również znajduje się w internecie. Wiecie o jakim miejscu mowa?
O kochanym Ahojhome.pl :)

Dwa dni temu nasz sklep obchodził swoje 3 urodziny. Nie możemy w to uwierzyć!
Przetrwaliśmy :)))
Bardzo dużo pracy przed nami, mam nadzieję, że za rok również będziemy mogli radośnie kroić tort i popijać ruskiego szampana z okazji kolejnego roku/kroku do przodu.
A to wszystkie dzięki Wam. Dzięki temu, że z nami jesteście.
Dziękujemy bardzo za wszystkie zamówienia. Dziękujemy!!!

Wpadłam tu dzisiaj w dwóch sprawach. Pierwsza jest taka, że chciałam się z Wami podzielić zdjęciami jakie wykonała dla nas Ewa z Minty House. To już kolejna nasza współpraca. Dziękujemy za śliczne zdjęcie Ewcia. Jesteś mistrzynią ;))


A druga sprawa jest taka, że baaardzo podobają mi się wszystkie świąteczne zdjęcia jakie wrzucacie na swoje konta na instagramie i na których nas oznaczacie. Powstała już piękna galeria! Przeglądając je pomyślałam, że chyba trzeba to jakoś wynagrodzić naszym klientkom. No i ... oto KONKURS!



ZASADY 
Aby wziąć udział w konkursie należy dodać świąteczne zdjęcie na instagramie lub wysłać na adres konkurs@ahojhome.pl Na zdjęciu powinny znajdować się produkty zakupione w Ahojhome.pl 

INSTAGRAM
Zdjęcie dodane na instagramie powinno posiadać hashtagi #ahojhome oraz #świętazahojhome 
Będzie nam bardzo miło jeśli oznaczycie profil @ahojhome bezpośrednio na zdjęciu, tak żeby było widoczne w naszej galerii.

ZDJĘCIE WYSŁANE W WIADOMOŚCI E-MAIL
Zdjęcia proszę przesyłać na adres konkurs@ahojhome.pl 
W tytule wiadomości proszę wpisać ŚWIĘTA Z AHOJHOME.PL

Możecie dodawać i wysyłać nam nieograniczoną ilość zdjęć (tylko nie przesadzajcie hihi :) )

Na początku stycznia z kubkiem kawy z mleczną pianką jury usiądzie przy stole i podczas obrad wyłoni zwycięzcę. Osobę, która zgłosi najpiękniejsze zdjęcie. Takie na widok którego od razu przyjdzie nam do głowy jedno, jedyne słowo. ŚWIĘTA. Osoba ta otrzyma bon o wartości 500 złotych do wykorzystania w Ahojhome.pl Nie ma możliwości wymiany bonu na nagrodę pieniężną. Dwie osoby otrzymają nagrody pocieszenia. Również w formie bonu do wykorzystania w naszym sklepie.

KONKURS TRWA OD 14 - 31 GRUDNIA 2016 ROKU

Szczegółowy regulamin konkursu znajdziesz TUTAJ. 
Regulamin na życzenie możemy również przesłać w wiadomości e-mail.

No to co? Ruszamy z konkursem?
Nie możemy się już doczekać Waszych świątecznych zdjęć! :)
MIŁEGO DNIA!




 #ahojhome #świętazahojhome 

WYNIKI 
1 MIEJSCE 
bon o wartości 500 złotych wędruje do @w_bieli


2 MIEJSCE 
bon o wartości 200 złotych wędruje do @shabbysochic


3 MIEJSCE 
Bon o wartości 100 złotych wędruje do @kiniakoko
 

Dziękujemy bardzo za udział w naszej zabawie. Wybór zwycięzców był dla nas naprawdę bardzo trudny. Wszystkie osoby, które brały udział w konkursie mogą się do nas zgłosić po jednorazowy kupon z rabatem 15% na następne zakupy w Ahojhome.pl 
Buziaki!

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Zdjęcia faktycznie piękne :)
    Bardzo klimatycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, czuc klimat i śnieg, szkoda że jeszcze nie mam nic z Ahoj-tylko wzdycham do tych cudowności bo konkurs mnie ominie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jak to niektórym dobrze.....za mogą codziennie cieszyć się tak przepięknymi wnętrzami.... niczym bajkowe kadry.... oj ja też tak chce.... cudnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będą wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są podane na samym końcu tego wpisu :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Witam:)
    Czy znane są już wyniki konkursu?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są podane na samym końcu tego wpisu :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Święta tuż - tuż, ja już szukam świątecznych inspiracji i tak trafiłem na Twój blog, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń