Witaj u mnie!

GREEN GATE- NOWA KOLEKCJA

By 04:27 , ,

Witajcie!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka zdjęć nowości jakie przyjechały wczoraj do AHOJHOME!

To tylko kilka zdjęć, bo na więcej nie było czasu, ale chciałam pokazać Wam 
jak to wygląda moim okiem. 
Napiszę kilka słów na ich temat. 
Co ciekawe to jeszcze nie wszystko, bo cały czas czekamy za resztą zamówienia, która powinna się pokazać za jakiś czas 
(np piękne szarości Alba pale grey, kubeczki z uszkiem, ramekiny w groszki, które poszły jak ciepłe bułeczki w ciągu dwóch dni itp)

Jeśli ktoś ma ochotę na coś szczególnego czego do tej pory nie spotkał, a widział to w katalogu proszę o wiadomość na nasz e-mail sklep@ahojhome.pl
Wszystko co jest dostępne u producenta możemy dla Was zamówić :) 


 

Moja ulubiona kolekcja to zdecydowanie Simone blue.
Urocza i delikatna.
Ptaszek w środku kubka do latte mnie rozwalił :)) 


U

Przesiewacze- są piękne, wiedziałam już w dniu kiedy zobaczyłam je pierwszy raz.
Efekt na żywo przebił najwspanialsze wyobrażenia.
Gdybym miała się zdecydować na jeden miałabym spory problem. 
Wszystkie trzy kuszą jak szalone :))
 
 


Ramekin w gwiazdki.
Jest dosyć duży, spodziewałam się raczej malutkiej miseczki.
Bardzo duży plus! :)



Green Gate dba o każdy szczegół, nawet opakowania są tak piękne, że szkoda je później wyrzucić...



Taśmy i tasiemki- tutaj chyba nie muszę nic więcej pisać? :) 





Szklaneczki z koronką. Bardzo romantyczne... 



Tylko tyle  zdjęć udało mi się zrobić gdzieś między wyciąganiem tych wszystkich piękności z kartonów, wrzucaniem ich na sklep i układaniem na regały.


Pozdrawiam Was bardzo ciepło



P.S Wszystko powyżej, a nawet więcej  oczywiście znajdziecie tu: www.ahojhome.pl

MIŁEGO DNIA



Zobacz także:

18 komentarze

  1. ale cuda już mam oczoplons i te miseczki w gwiazdki kubki niebieskie indygo oszaleć można:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada zazdroszczę obcowania z tymi pięknymi przedmiotami. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś ... najprzyjemniej wspominam pierwszą dostawę kiedy miałam okazję to wszystko rozpakować i poukładać na regałach. Zachwyt nie do opisania. Teraz każdego dnia widzę to wszystko i mają w sobie magię te przedmioty- jeszcze mi się nie znudziły. Wręcz przeciwnie, cały czas mam ochotę przemycić coś do domu hihi :))

      Usuń
  3. Jedno słowo: prześliczne! Aż zazdroszczę tych wszystkich cacuszek. sama chciałabym posiadać takie w swoim asortymencie dobrze że podałaś stronkę.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda !!! Co tu dużo pisać.Ja jestem zakochana w Green Gate.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. same cudowności, zwłaszcza łyżeczki przykuły mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Wszystko piękne, a te tasiemki po prostu ach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilez cudowności! Wszystko takie piękne, aż zal byłoby mi to sprzedawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki chwyciły mnie za serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chciałoby się mieć to wszystko..
    Najbardziej przypadła mi do gustu kolekcja w gwiazdki.
    Szarości mm.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki to normalnie BESTSELLER :) Sama na nie choruję, są cudowne :) I przyznam chciałoby się mieć wszystko ... tylko w szafkach jakoś coraz mniej miejsca :) Pozdrowienia :)))

      Usuń
  10. Jakie to wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, tylko by się chciało to wszystko przytargać do domu. Każdego dnia w magazynie walczę sama ze sobą ... :D :)) uściski Aniu :)

      Usuń
  11. Same piękności! Trudny wybór,bo wszystko zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudowności, od dawna jestem zakochana w Green Gate, każdego dnia cieszą i oczy i duszę, planuję już świąteczne zamówienie u Państwa bo opierać się kompletnie nie ma sensu ;-) Pozdrowienia i zapraszam w moje skromne progi : d-ugu.blogspot.com oraz mywhiteloft.blogspot.com Pozdrowienia. Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknie ! mi także by było żal sprzedawać jak koleżance gdzieś wyżej :) buziaki i zapraszam w odwiedziny do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te cudeńka! Serce się raduje, a w głowie tworzą pomysły ich wyeksponowania :)
    Miłego wieczoru :) Marta

    OdpowiedzUsuń