Witaj u mnie!

Nowa kolekcja Green Gate jesień-zima 2015!

By 01:45 , , , , ,

Fanki Green Gate już z pewnością odnotowały, że powoli zapełniamy półki 
nowościami z katalogu jesień-zima 2015.
Muszę Wam powiedzieć, że ten katalog przypadł mi bardzo do gustu.
Nie pamiętam kiedy ostatnio po przeglądnięciu nowości miałam aż tak długą listę 
-CHCĘ TO MIEĆ-

Jak zawsze do tej pory przynoszę Wam również kilka zdjęć z magazynu :) 


Wczoraj przyjechały kolejne paczki z nowościami. 
Nie zdążyłam jeszcze zrobić zdjęć, ale wszystkie nowości znajdziecie już w sklepie.
Będą się pojawiać jeszcze przez cały sierpień i na początku września.
Produkty mają różne terminy dostępności, dlatego wszystko przyjeżdża na raty :) 
Będzie jeszcze sporo porcelany (kubki do latte, filiżanki z uszkiem, dzbanki, miseczki, talerzyki)
No i to co powtarzam za każdym razem:
CAŁY CZAS MOŻECIE WYSYŁAĆ SWOJE ZAMÓWIENIA SPECJALNE

W najnowszej dostawie przyjechał między innymi ten boski chodnik:


Lada dzień pojawią się również nowości Madam Stoltz.
Przyjedzie sporo baaardzo fajnych rzeczy :) 

I na sam koniec pytanie.
Kto chciałby przypadkiem znaleźć na spacerze taki kosz wypełniony po brzegi cudeńkami? :)


Wydaje mi się, że znam odpowiedź :)

Miłego dnia!




Zobacz także:

18 komentarze

  1. Ale piękne rzeczy! I te łyżki... :) Cudne!
    A gdzie taki kosz można spotkać, to zaraz tam pędzę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz niestety to nasz magazynowy pomagacz i nie jest na sprzedaż :( Nie mam pojęcia gdzie mogłabyś go dostać, ten nasz jest firmy Ib Laursen, ale niestety nie mają go już w ofercie... Miłego dnia!

      Usuń
  2. Wspaniałe są te niebieskawe różyczki na filiżankach. Chodnik też jest piękny, choć chyba szkoda by mi go było do kuchni. Dzięki za te fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle cudowności i chciałoby się mieć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczki i łyżki przepiękne. Muszę potłuc parę swoich, żeby nabyć takie piękności, bo nie mam już miejsca w szafkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym taki kosz brała i nikogo nie pytała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A na której spacerowej ścieżce stoją takie kosze? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kto by nie chciał- nie wahałbym się ani sekundy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jestem chora...jak ja Ci zazdroszczę możliwości obcowania na co dzień z tymi cudeńkami:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam //Anitko, że ty juz całkiem niedługo będziesz obcowała z tymi cudeńkami!

      Usuń
  9. Ale cuda!! A kosz i zawartość-marzenie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Dywanik, będzie jeszcze dostępny, bo widzę, że obecnie nie ma go w sklepie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko wszystkie się sprzedały, ale proszę o chwilkę cierpliwości. Już je domówiliśmy także pojawią się ponownie :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Chyba znów przepadnę ... ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej.... jak bajkowo... jak ślicznie :) marzenie :) dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym wydała fortune bo co jedne to ładniejsze

    OdpowiedzUsuń