Witaj u mnie!

Loguję się ...

By 05:54 , , , , , , ,

do mojego kawałka świata wirtualnego. Jestem i mam się dobrze. Codziennie, a czasem nawet kilka razy dziennie możecie mnie i moje działania śledzić na instagramie. Całe moje życie kręci się ostatnio wokół Ahojhome.pl, bo to nasze dwuletnie maleństwo potrzebuje od nas bardzo dużo uwagi i poświęconego czasu. Dziękujemy za zaufanie wszystkim naszym klientom. To bardzo piękny i szczęśliwy czas w moim życiu. Boję się aż to powiedzieć głośno w obawie, że coś się zmieni. Dziękuję, że robicie u nas zakupy :)) Staramy się ile mamy sił, żeby paczki wychodziły od nas jak najszybciej :))


A co poza tym... sprawiłam sobie ostatnio nowe maleństwo. Jak na wielką fankę kawy przystało stwierdziłam, że muszę mieć w domu ekspres. Głowiłam się nad nim już od stycznia, kiedy już byłam zdecydowana na Nespresso- Lattissima, mąż mi to wybił skutecznie z głowy i na chwilę o tym zapomniałam. Tydzień temu znowu mnie coś naszło, kiedy na jednym zdjęć na instagramie zobaczyłam to małe, zgrabne białe cudo. Naspresso- Inissia! Idealny do naszej kuchni, zajmuje mało miejsca i największy plus, że za jakiś czas mogę sobie do niego dokupić to na czym bardzo mi zależy, czyli automatyczny spieniacz do mleka Aeroccino.
Kawa latte z wielką pianką... mniam!
Póki co cieszę się samym ekspresem i zbieram na spieniacz :)) Ubolewając nad ceną kapsułek, bo kawa akurat chociaż zdania są podzielone, mi smakuje bardzo... a cena kapsułek nie smakuje mi wcale :) Zobaczcie jak ładnie się wpasował...


A maleństwo do robienia pysznej mlecznej pianki wygląda tak:
Pewnie niektórzy z Was zauważą też czajnik, który dostałam jakiś czas temu od męża. Cudny, różowy SMEG. To taka rekompensata za brak lodówki tej firmy :) Póki co spisuje się świetnie i wygląda świetnie, co nie? :)

W ubiegłym tygodniu do Ahojhome.pl zawitało kilka nowych dostaw. Troszkę Ib Laursena, herbatki Tafelgut i Maileg. No i jeśli o tą ostatnią markę chodzi, to oczywiście jak zwykle stanęli na wysokości zadania i ozdoby z nowej kolekcji są cudowne! Zobaczcie...


Wszystkie ozdoby znajdziecie w Ahojhome.pl gdzie Was serdecznie zapraszam :)

Dziękuję, że zaglądacie tu jeszcze czasem.

Miłego dnia!





Zobacz także:

7 komentarze