Witaj u mnie!

Nicole Vienna

By 07:33 , , , , ,

Nicole Vienna to skandynawska marka zegarków, która powstała z miłości do pięknych rzeczy, które otaczają nas każdego dnia. Twórcy marki zainspirowani modnym ostatnio motywem marmuru we wnętrach, stworzyli te odmierzające nasz cenny czas cuda, po to by cieszyły nasze oczy, dodawały nam klasy, elegancji i stylu każdego dnia.

Jak piszą na swojej stronie zegarki są wykonane z najlepszych materiałów z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Oryginalna czarna tarcza marmuru oraz wymienny pasek, który pozwala nam nosić zegarek na różne sposoby. Lubię to :)

Osobiście mam okazję go przetestować i muszę przyznać, że skradł moje serce. Jestem fanką wysokiej jakości rzeczy i spełnił moje oczekiwania. Na pierwszy rzut oka, wielu osobom wydaje się, że wzór marmuru na tarczy, do złudzenia przypomina pękniętą szybkę zegarka. Nic bardziej mylnego. Na żywo wygląda to inaczej, od razu wiadomo o co chodzi, no i najważniejsze- to sprawia, że każdy zegarek jest wyjątkowy. Przecież ten sam wzór nie powtórzy się dwa razy... 



  
Na ich stronie czeka na Was darmowa dostawa oraz zwrot do każdego miejsca na ziemi.

Zapraszam na ich stronę:  NICOLE VIENNA

Trzymam kciuki i mocno kibicuję tej nowej marce!

Miłego weekendu!



 






Post powstał przy współpracy z Nicole Vienna i bardzo mnie to cieszy :) 


Zobacz także:

1 komentarze