Witaj u mnie!

HU HU HA...

By 09:02

... HU HU HA. NASZA ZIMA ZŁA!

Ale chyba nie w tym roku. Już koniec grudnia przed nami, a ja jeszcze nie zdążyłam porządnie zmarznąć :)  Poza tym, wszystko wskazuje na to, że sanki w tym roku nie będą nam potrzebne. 
Choinka ubrana, pierniki w piecu, nastrojowa muzyczka w tle (Frank Sinatra i jego świąteczne hity), 
a za oknem co? Deszcz! Skandal normalnie. Kto piszę ze mną skargę?? :)

Kilka fotek przesyłam. 
Zrobione dzisiaj pomiędzy, a to sprzątaniem, wieszaniem świeżych firanek, myciem podłóg.... 
jeszcze pierniczki ukręciłam.. nono... to biegnę dalej! :)

A prezenty już wszystkie kupione? 






 Dziękuje Wam bardzo za wczorajszą pomoc. Niestety nigdzie już nie ma mojego wymarzonego pledu. 
NIGDZIE, bo nie biorę pod uwagę opcji z allegro, gdzie życzą sobie 399 zł!!  (ooo!) 

Miłej przedświątecznej gorączki - 
mimo wszystko niech to sprzątanie i bieganina sprawi odrobinę przyjemności. 
Ale czy to możliwe? :)
ŚCISKAM!

Zobacz także:

23 komentarze

  1. Piękne świąteczno zimowe dekoracje.
    Śnieg może zobaczymy na święta...Wielkanocne ;)
    Oby nie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie! :) Nie, że kocham zimę czy coś, ale lubię jak śnieg spadnie na święta. Mimo wszystko jednak wolę ciepło i lato :) Bieganie na boso po trawie, wychodzenie z domu bez pół godzinnych przygotowań - to jest to! Więc na Wielkanoc proszę już ciepło :))

      Usuń
    2. Ja też nie przepadam zbytnio za mroźną zimą ale śnieg na święta musi być.To nadaje im specyfiki i cudownego klimatu.Ale raczej nie ma na to szans w tym roku,mowa o śniegu.
      Dobrej nocy :)

      Usuń
  2. Pierniki mnie urzekły :) Zabrałabym się już do pieczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wcześnie- nie ma na co czekać tylko biegusiem do kuchni ;))

      Usuń
  3. Pięknie, pięknie, pięknie:)
    uwielbiam tę cudowną mieszaninę zapachu pierników i choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o moja choinka na balkonie ,moje ciasto w lodówce ...ooooooooo nie wyrobię się chyba !!!!!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wczoraj byłam w takim samym "proszku" :) Ale da się! Rękawy zakasać i wszystko będzie gotowe na czas! :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Tutaj powinny być ostatnie trzy sztuki tych pledów w gwiazdki. Cena chyba do zaakceptowania. Sama się nad nim zastanawiałam, ale trochę mi kasy brak :) Może uda mi się na przyszłe święta upolować? - http://momojacobsen.pl/p/24/66/narzuta-new-england-lazienka-sypialnia-wnetrze.html,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilla- mam ochotę Cię wyściskać!!! Faktycznie mają!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę, już do nich napisałam, czy da radę, żeby doszedł do mnie do świąt! :) Dziękuje, dziękuje, dziękuje! :*:)

      Usuń
    2. Cieszę się, że mogłam się na coś przydać. Skoro ja nie mogę go mieć, to niech cieszy Ciebie :)

      Usuń
    3. Spokojnie, przyjdzie i Twoja kolej :))) Ja mogę go mieć, ale czeka mnie jeszcze kazanie męża, że tyle pieniędzy :D

      Usuń
  6. Piękne dekoracje u Ciebie. Ada zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, w wolnej chwili na pewno się zapiszę :)

      Usuń
  7. u nas dziś była gorączka sprzątania, odsuwanie szaf, łóżek i generalne porządki ;) Ale już po ufff.....
    teraz mogę zaprosić Perfekcyjną Panią Domu albo teściową (przyszłą) na test białej rękawiczki :D
    O! choinkę udało nam się ubrać w klimatach vintage bombek ;) Już cieszy nasze oczy
    Wasza jest też super!

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi jest i miso :) ten sam :D
    śliczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada śliczna choinka! i te pierniczki jakie ciemne:) ładnie się prezentują:)))
    buziaki dla Ciebie i już teraz życzę Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu! Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego na święta i cały nowy rok! :)) ;**

      Usuń
  10. Piękne ozdoby, dekoracje.W oko wpadła mi poduszeczka z cekinów.Gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Poduszeczka kupiona w H&M HOME. Była już przeceniona o 50% :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę tego sklepu :) Tam są fajowe rzeczy.Jak ci się znudzi daj znać:)

      Usuń
    3. Ok;)) Pewnie kiedyś przyjdzie jej pora, ale póki co jest u nas dopiero 2-3 tygodnie :)) może jakbym się za jakiś czas wybierała w H&M to możemy się dogadać i jak jeszcze będą to bym Ci kupiła i wysłała...;)

      Usuń