Witaj u mnie!

December

By 09:44

I koniec roku zbliża się wielkimi krokami.
Szykują się 2 urodziny naszej Zosi.
Pomyśleć, że dopiero co była w brzuszku ...

A jaką choinkę zapraszacie do siebie na święta?

Ja nie wyobrażam sobie świąt bez żywej choinki. 
Rozumiem, że niektórym przeszkadza to,  że  potrzebuje więcej uwagi: 
trzeba ją podlewać, igiełki spadają... 
Ale taki ma zapach. W całym domu pachnie drzewkiem. 
To jest ten zapach świąt. 
Ciasta, barszczyk, smażone rybki, no i choinka.

Dzisiaj ogarnęłam balkon przed mrozami. Wyrzuciłam zwiędłe kwiaty i wniosłam stolik, który całe lato stał na dworze i dzielnie nam służył. 

Ale myślę, że fajnie wygląda w domu. 
 Poczeka sobie tutaj do następnego lata....



 




Miłego wieczoru i tygodnia życzę! :)


Zobacz także:

17 komentarze

  1. Świetnie wygląda ten stolik. Mam bardzo podobny tylko w bieli. Ale ta czarna wersja mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten stolik... i wózek dla lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik bardzo rasowy, świetnie się wpasował. Najlepszego dla Zosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńka jest cudna! :) Najlepsze życzenia dla niej (już na zapas :) )
    Stoliczek ładnie się wpasował we wnętrze, może spokojnie czekać do wiosny :D

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dla malutkiej !!!!:) pocieszę Cię że czas przy dzieciach zaczyna biec trzy razy szybciej niż normalnie :))))pozdrawiam ....p.s.stolikowi dobrze w domku ...fajnie wygląda !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje moja wierna komentatorko :)) myślisz, że to Zosia jest przyczyną mojego coraz to szybciej uciekającego czasu? ... chyba coś w tym jest :)

      Usuń
  6. Oj i ja musze zabrac sie za balkon zanim sypnie śnieg . Również nie wyobrażam sobie swiat bez drzewka zywego...i bez pierniczkow. Te dwa zapachy sa idealne. A skoro lubisz szare gwiazdki to zapraszam na zimowy konkurs do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Stolik baaaardzo się wpasował do wystroju! A wózeczek poprostu bajka!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nastrojowo u Ciebie! Masz piękne gwiazdki ;)) uwielbiam ten motyw w tym roku szarość + biel...
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) Też mam fisia na punkcie gwiazdek, bieli i szarości :))

      Usuń
  9. Que post mas bonito.Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your visit and comment! I will visit you, of course. Salute :) Ada

      Usuń
  10. Zapowiada się świetny sklep :) Trafiłam na bloga przypadkiem.. Muszę przyznać że aranżacja cudowna, ciepła :) Zapraszam do mnie, dzisiaj zaczęłam blogowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz! I powodzenia w blogowaniu! :)

      Usuń
  11. Oj muszę sobie zagospodarować z dwie godzinki na dokładne przejrzenie Twoich kątów. Pięknie tutaj, świetne zdjęcia. Ps. Twój komentarz o cieście mnie "rozwalił" haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)) No tak ... widzisz Ci faceci to nic nie rozumieją :D

      Usuń