Witaj u mnie!

ZAPRASZAMY

By 12:32 , , , , , , , , , ,

Dzisiaj wpadam tutaj do Was tylko na chwilkę.

 Mam nadzieję, że ten piątek trzynastego wyjdzie nam na dobre i przyniesie szczęście i zadowolonych, powracających klientów.


OFICJALNIE OTWIERAMY!

Mamy nadzieję, że spełnimy wszystkie Wasze oczekiwania. Donosimy również, że herbatki i cukry Tafelgut pojawią się u nas w przyszłym tygodniu. Nie mamy na to wpływu, przez ten huragan, który przechodził tydzień temu, kontener z naszym zamówieniem został zalany i muszą wszystko wyprodukować od nowa. Obiecywali, że w nocy z soboty na niedzielę paczka zostanie do nas wysłana. Wierzymy, że tak właśnie będzie ;)

Przypominam też, że po zapisaniu się do newslettera otrzymujecie 20 złotych na pierwsze zakupy w prezencie. 
A dla naszych pierwszych klientów przygotowaliśmy drobne prezenty.


Na początku przyszłego tygodnia ruszymy z konkursem.
 Bądźcie czujni i zdradźcie nam: 
wolicie nagrody przez nas wybrane czy może lepsze będą kupony i sami zdecydujecie co chcecie dla siebie jak już uda się wygrać? :)

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH I ŻYCZYMY MIŁEGO WEEKENDU

Ada & Bartek




Zobacz także:

17 komentarze

  1. Życzę wszystkiego dobrego z okazji otwarcie i oby ten piątek okazał się jak najszczęśliwszy:)
    Ofertę już troszkę poprzeglądałam, teraz tylko szybkiej (i trudnej, oj, bardzo trudnej;) selekcji musze dokonać, bo chciałabym wszystko;)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    PS. kochani, wyłączcie- jeśli możecie- weryfikację obrazkową, bo ciężko dodawać komentarze takiemu ślepakowi jak ja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo!! :) A co do weryfikacji obrazkowej- sama tego nie lubię i myślałam, że mam to wyłączone. Muszę to zaraz zbadać jak to się stało, że jest ten psotnik :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. zamówienie złożone, tylko coś się dzieje ze stroną płatności... Będę próbowała dalej;)
      i weryfikacja nadal jest;)

      Usuń
    3. Kochana, napisałam Ci e-maila :) Widzę, że zamówienie jest złożone, napisz mi proszę tylko jaki masz problem z płatnością? :) Miłego dnia! :))

      Usuń
    4. gotowe, przelew zrobiony;)
      ale weryfikacja nadal jest, brrrr ;)

      Usuń
    5. Właśnie wyłączyłam :))

      Usuń
  2. Ale piękny sklepik!! Gratuluję!! Z pewnością się na coś skuszę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że sklepik się podoba. Zapraszamy na zakupy, prezenty dla pierwszych klientów grzecznie czekają :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A właśnie zauważyłam :) Bardzo nam miło i dziękujemy! Mam nadzieję, że zamówienie szybko znajdzie się u Ciebie- oczywiście z prezentem w środku :))

      Usuń
    3. Och jak miło!!
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  3. Gratuluję, zyczę duuuużo powodzenia i pędzę się porozglądać:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    I ja życzę wielu sukcesów i wielu zadowolonych klientów :) Fajna szata graficzna i wszystkie moje ulubione marki, na czele z GG.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Sklepik jest cudowny :) Już nawet sobie coś upatrzyłam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i zapraszamy na zakupy ;)

      Usuń
    2. A dla ilu pierwszych klientów upominek? Załapię się ? ;)

      Usuń
    3. Oczywiście, że się załapiesz :)

      Usuń