Witaj u mnie!

Modne mydła.

By 02:24

Atrakcyjne i stylowe.
Pożądane i często spotykane w skandynawskich wnętrzach. 
Stały się już elementem dekoracyjnym pomieszczeń.
Takie sobie niby mydełka, a jednak chciałabym mieć jedno u siebie :)

L:A BRUKET 
Produkują ręcznie robione mydła, olejki do pielęgnacji skóry, peelingi, świece zapachowe itp.
Produkcja odbywa się w Miami.




 

Savon de Marseille
Produkcja mydła jest przyjazna dla środowiska.
Zalecane przez dermatologów na całym świecie dla skóry suchej.
Jego czystość i właściwości nawilżające sprawiają, że idealnie nadaje się również do skóry wrażliwej.
Produkowane we Francji mydło zdobywa swoich fanów na całym świecie.



 

Wazon z pustego opakowania po mydle? :)


Macie może to mydełko u siebie?
Jestem ciekawa jak pachnie... jeśli pachnie tak jak wygląda to pozostaje mi je już tylko za jakiś czas kupić :)

Miłego niedzielnego leniuchowania!
Ja zabieram się właśnie za ciasto marchewkowe z tego przepisu:

Napiszę Wam później jak wyszło, bo wygląda pysznie.


Zobacz także:

3 komentarze

  1. Zgadzam się są cudne :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada zrobiłaś mi chrapkę na te cudeńka:))) chyba muszę sobie takie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam na nie chrapkę :)) Nie wiem tylko gdzie w Polsce mogę je zdobyć? :( :)

      Usuń