Witaj u mnie!

Balkon

By 03:55 , ,

Wyszliśmy z czterech ścian. Piękne słońce wołało nas na zewnątrz. 
Jako, że mebli typowo balkonowych nadal brak (finanse) trzeba było coś wykombinować!
Stoliczek na balkonie już był... wyniosłam ławeczkę z przedpokoju, poduszki z salonu
... i voilà!

Zajęło to dosłownie pięć minut.







Nie wiem jak Wy, ale ja jak tylko mam okazję uwielbiam jeść obiady 
na świeżym powietrzu.
Mało mamy tego ciepła, myślę, że trzeba korzystać póki jest :)






Zachęcam Was do "udomowienia" swoich balkonów.
Miejsca jest mało, wiadomo.
Ja też wszystko czasem zwijam, pranie też musi się czasem wysuszyć na świeżym powietrzu.

Ale naprawdę miło posiedzieć w takim przytulnym otoczeniu.
Na słońcu :) 


Miłego dnia


 

Zobacz także:

17 komentarze

  1. 5 minut i balkon gotowy na przyjęcie gości na obiad. Ja też na lato wynoszę na taras ławkę która całą zimę stoi w przedpokoju ( a może jest odwrotnie i ławka na zimę wędruje do domu :-))). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to na tym balkonie zmieszczą się chyba max. 4 osoby, więc skromna imprezka :)) Ale nie ma co narzekać, ważne że jest ten balkon :)
      Pozdrawiam
      Ada :)

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie :) Ja również uwielbiam przesiadywać na balkonie, ale z tego co z żalem obserwuję, w miejscu w którym mieszkam jestem chyba jedyna... ech, nie wiedzą co tracą ;).
    Jestem u Ciebie pierwszy raz,ale nie ostatni. Piękne mieszkanie. Widzę, że i kanapę mamy tę samą :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa:)
      No ja zauważyłam, że u mnie w bloku to przesiaduje ja i jeszcze jedna sąsiadka. Szalona frekwencja, masz rację: nie wiedzą co tracą! :)
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  3. Paski dodają skandynawskiego charakteru. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pięcio minutową metamorfozę to efekt powalający :) Bardzo przyjemny kącik, nie ruszałabym się z niego przez cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adka pewnie mówisz o tej jednej sąsiadce co przesiaduje na tarasie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o tej właśnie :) Pozdrowienia dla Beatki :))

      Usuń
  6. w takim miłym otoczeniu to bym mogła siedzieć i siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona Twoim balkonem- tzn. wystrojem jaki stworzyłaś! Idealny <3
    moje kolory- biel, czerń i ukochane pasy!
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, aż mama ochotę się rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewielki balkonik, ale jak fajnie zaaranżowany! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przytulnie - czuć w powietrzu hygge :)

    OdpowiedzUsuń