Witaj u mnie!

Szklana pogoda...

By 14:25

Witajcie kochani!

Nie wiem jak u Was za oknami, ale u mnie deszcz, deszcz i jeszcze raz wielki deszcz!
To chyba jakieś przekleństwo. Czy zawsze jak jest wolne to musi być brzydko?

Wczoraj oczywiście wieczorem padało, ale jakoś udało nam się zrobić grilla... smacznie było :)

Marzyło mi się słońce i beztroskie lenistwo na balkonie, ale zostaliśmy uwięzieni w domu.
Straciłam już nadzieję na jakiekolwiek ciepło ... już tak bardzo tęsknię za latem!
Najchętniej spakowałabym walizki i uciekła w jakieś gorące, pełne słońca miejsce... piasek, plaża...
                                         .... ahhhhh :)

                                                                                        ...a tymczasem                           


Deszczowy balkon nie zaprasza do leniuchowania, ale przyznajcie, że krople też mają swój   urok :)
 

 Słońca brakuje, ale truskawka dojrzewa... mam ochotę ją zjeść ( tylko mi szkoda :) )
 A w domu tulipanki poprawiają mi humor ...


 A największym szczęściem jest to, że dzisiaj moja córeczka nauczyła się chodzić!!! Tyle na to czekaliśmy... mam nadzieję, że jutro rano się obudzi i nadal będzie pamiętać jak to się robi :)

Miłego wieczoru!





Zobacz także:

1 komentarze

  1. U mnie też taka pogoda, nawet wstawać mi się nie chciało. Piękne zdjęcia roślinek :) Gratulacje dla córeczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń