Witaj u mnie!

Piknik!

By 10:17 , ,

Witam Was cała naładowana pozytywną energią! :)


Piękny dziś jest dzień tzn. BYŁ, bo aktualnie deszcz za oknem, ale co tam! Trzeba się cieszyć tym słońcem co mnie dzisiaj ogrzewało!
Pojechałyśmy rano z Zosią do moich rodziców.Wytaszczyłam z domu wszystko co potrzebne do leniuchowania na świeżym powietrzu, popiłam, pojadłam, poopalałam się i wróciłam.
Nie wiem czy słyszeliście, ale HOME&YOU ogłosiło konkurs: PIKNIK MOICH MARZEŃ!

                 Więc zrobiłam zdjęcia- a był to piknik jak marzenie. Uwierzcie mi :)












 A to mój mały łobuziak buszuje w trawie :)
 I wcina pyszności u babci na rękach.

 No i koniec dobrego, pakujemy się ... :(

 
Trochę szczegółów:

A teraz sama nie wiem, które zdjęcie wybrać i zgłosić do konkursu na ten wymarzony piknik.
Może mi pomożecie? 
Myślałam o tym drugim gdzie widać wszystko .... :)


Jak Wam minął dzień? Wiem, że nie każdy ma tak dobrze jak ja i siedzi w domu, więc mam nadzieję, że Wasz dzień w pracy nie był aż taki zły.....


Miłego wieczoru!



Zobacz także:

2 komentarze

  1. Jak dla mnie 4 albo 9 jest lepsze:) pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak dodam nr.9 - już tak wczoraj się przyglądałam i chyba jest najlepsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń