Witaj u mnie!

Minty House dla Ahojhome.pl

By 00:49 , , , , , , ,

Cudne wiosenne, pastelowe kadry Ewy z Minty House zachwycały mnie od zawsze. W tym sezonie postanowiliśmy przekazać jej pałeczkę, zaprosić do współpracy i efektem są te piękne zdjęcia, które możemy podziwiać w oczekiwaniu na wiosnę. Teraz kiedy je oglądam wiem, że to była bardzo dobra decyzja. Zresztą... zobaczcie same. Wiosna już tuż tuż!






Czekamy jeszcze na kilka typowo Wielkanocnych zdjęć.

Z powyższej sesji jestem bardzo zadowolona. 
O to nam chodziło :) 

Dziękujemy Ewa!

Do jutra (8.03.2016) do północy na hasło FAJNABABKA otrzymacie 10% rabatu na całe zamówienie w Ahojhome.pl. Promocja łączy się z innymi, nie dotyczy oświetlenia i małych mebli.
Miłego dnia fajne babki :) 

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia :-) Ale nie ma co się dziwić, uwielbiam zdjęcia Ewy, a porcelana baaaardzo fotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, wiosenne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kadry:-) Ewa jest mistrzynią stylizacji i świetnym fotografem:-)
    Uwielbiam oglądać jej zdjęcia:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt tej współpracy :):) porcelana cudna a w obiektywie Pani Ewy te wszystkie cudowności kuszą jeszcze bardziej :) Mam nadzieje że kolejna kolekcja wiosna-lato GG na 2017 będzie tak udana jak tegoroczna -naprawdę wstrzelili się w mój gust :) Co roku coraz piękniejsze rzeczy produkują :) oby trzymali poziom :)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! ciepłe, klimatyczne wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń