Witaj u mnie!

Lista marzeń- lodówka SMEG!

By 11:48 , , , , ,


Wcześniej pisałam o krzesłach Tolix. Kolej na lodówkę SMEG.

To nie jest zwykły sprzęt AGD.
Klimat retro, lata 50te i pozorne zatrzymanie się w czasie. 
 
Cudo

SMEG jest największym włoskim prywatnym 
producentem sprzętu gospodarstwa domowego.
Firma powstała w latach 40-tych. 
W latach 90-tych powstał jeden z najbardziej charakterystycznych produktów tej marki- lodówki retro stylizowane na lata 50-te.  

Istnieją przynajmniej dwa powody dla których chciałabym ją mieć i dwa, 
które mnie skutecznie przed nią bronią
Pierwszy, który jest za tym, żeby ją kupić to taki troszkę z przymrużeniem oka. 
- Warto mieć w tych czasach w domu lodówkę :) 
Drugi już całkiem na poważnie
- Jest piękna i praktyczna, chyba zna ją i kocha każdy miłośnik stylu retro.
Ma w sobie tyle uroku, że stanowi główny element wystroju kuchni. 
Nadaję jej "tego czegoś"

Powody dla których jeszcze jej nie mam...
CENA
Bardzo wysoka.
Z tego co przeczytałam na kilku forach niestety nie idzie ona w parze z jakością.
Podobno nie jest wykonana zbyt solidnie i ma jeszcze kilka innych dużych wad.
Nie będę się nad nimi rozwodzić, bo nie miałam nigdy okazji przyjrzeć się z bliska i ocenić.
Ceny zaczynają się od 3000 złotych i idą w górę jak szalone.
Taka powiedźmy sobie w normalnych rozmiarach to jakieś 5000 złotych.
Możemy jeszcze upolować na allegro, tam ceny zaczynają się od 2400 złotych.
No ale jest to produkt powystawowy, może posiadać drobne rysy i zadrapania.
Ale nie musimy ryzykować i kupować kota w worku. 
Możemy zobaczyć sobie na żywo jak wygląda 
lodówka i wtedy zdecydować czy chcemy ją kupić czy nie. 
Trzeba tylko odwiedzić salon sprzedawcy.

  MAM JUŻ LODÓWKĘ 

To ten drugi powód. Niestety już ją mam. W dodatku w zabudowie, więc w momencie kiedy będę chciała kiedyś wymienić sobie zabudowaną lodówkę właśnie na SMEGA 
to będzie troszkę zabawy.
Mimo tych wad o których piszą, mimo tej ceny 
(bo pewnie zdecydowałabym się na tą z outletu gdzie cena jest jeszcze do przełknięcia) chciałabym ją nadal mieć u siebie.
Miętową albo błękitną.
Marzenie.
W sumie biała też niezła...
Pojechałabym wtedy do tego outletu zobaczyć sobie i wybrać na żywo.

Ahhh ten SMEG

I LOVE YOU

 
INSPIRACJE 
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO




A jeśli marzy Ci się lodówka w stylu retro to fajne są jeszcze lodówki firm

GORENJE

GORENJE

LUB
BIG CHILL

BIG CHILL



Czy ktoś z Was też o niej marzy?
Jeśli masz tą lodówkę, czytasz ten wpis i chciałbyś dodać coś na jej temat od siebie
PROSZĘ O KOMENTARZ





Zobacz także:

23 komentarze

  1. wspaniała, ale wcale nie jest bardzo droga, jeszcze te ponad 8 tys. byłabym w stanie uzbierać na obiekt moich marzeń :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Też marzę o tej lodówce, czerwonej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nasze marzenie się spełni :))
      Pozdrawiam i życzę, żeby tak się stało!:)

      Usuń
    2. a gdzie jest outlet SMEGa? :)

      Usuń
    3. Warto sprawdzić
      www.dekoagd,pl

      Outlet w Łodzi!
      Istnieje możliwość wysyłki

      Usuń
  3. Już są limonkowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się śni po nocach ta lodówka, najbardziej by mi pasowała pomarańczowa. Chociaż ona w każdym kolorze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie wiecie gdzie ją kupić ? a może ktoś widział w Lublinie w sklepach ? czy ją trzeba zamawiać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taka czerwona, wyglada przepieknie i rpbi wrazenie na wszystkich. W srodku poleczki sa wykonane z bardzo kruchego plasiku, zeby nie powiedziec tandetnego, moje sa wszystkie polamane. Nie jest warta 8000zl ani niestety 2000... Szkoda, bo design to spelnienie moich marzen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna wizualnie,bardzo bym chciała ten model-najlepiej biały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Design SMEG jest niepowtarzalny, w końcu to włoska marka. Cena wysoka, ale jeśli ktoś szuka oryginalnej lodówki wygląd SMEG jest jedyny w swoim rodzaju. Cena wysoka, ale to lodówka dla tych co szukają czegoś innego niż standardowa lodówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi sie bardzo podoba ale zadowoliłabym się również gorenje w stylu retro tez są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post ma tyle wejść, ponieważ na pewnej grupie jest dyskusja na temat lodówek marki Smeg. Nie wszyscy wiedzieli co i jak i tam został wklejony link do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny itp dodałam dopiero wczoraj, więc wcześniej niestety mój wpis nie był zbyt pomocny. Takie lanie wody o fajnej lodówce :) Jeśli możesz mi podać link do tej grupy to będę bardzo wdzięczna ;)

      Usuń
  11. A ja bym chciała dwudrzwiowa ! Styl retro . Jest taka ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mojej liście marzeń też jest taka lodówka:) Najlepiej w pięknym czerwonym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i bardzo stylowa:) Chciałbym mieć czarną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna lodówka rzeczywiście robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy widzicie w tym przedpotopowym dziadostwie, ani to ładne ani praktyczne.?? Ale za to drogie....zastanówcie się chwilę czy zaścianek przez was nie przemawia i potrzeba dowartościowania się choćby taką brzydka ale SUPER droga lodówką.

      Usuń
    2. Ulżyło Ci Anonimie? :D haha Mam nadzieję, że tak! :)

      Usuń
  15. Brak informacji o jakości, pojemności... Szkoda...

    OdpowiedzUsuń