Witaj u mnie!

Lato idzie?

By 13:06

Czy Wy też dzisiaj nie mogliście nacieszyć się tym cudownym, letnim słońcem?
Ja jestem po prostu zachwycona. 
Mam nadzieję, że cały długi weekend będzie taki piękny i w niedziele uda Nam się gdzieś wybrać, żeby nie kisić się w czterech ścianach :)

Wczoraj powiedziałam dość i zabrałam ukochanego na kwiecisto- ziołowe zakupy. 
Nie... nie żadne szaleństwo. 
Skromnie na początek, ale uradowana posadziłam już wczoraj nasze rośliny. 
Mam nadzieję, że zioła posłużą nam całe lato.
 Zwłaszcza mięta (pięknie pachnie) i szczypior ( już sobie wyobrażam smak jajecznicy ze szczypiorem MNIAM MNIAM).

Tak było wczoraj.
               ...donica jest, ziemia jest, rośliny są, chęci też...


No i posadzone... Pani Mięta, Pan Szczypiorek, Pan Tymianek i Melisa.
W przyszłości jeszcze w innej donicy posadzę bazylię i pomidorki koktajlowe- to jest dopiero coś! Jak mi dojrzeją na balkonie to umrę ze szczęścia!


 I kwiatuszki- a z nimi Pani Truskawka. Ona już wcześniej mieszkała na balkonie. 
Samiutka.
 Puściła owocki i tak sobie żyła spokojnie do wczoraj. 
Cała zgraja się jej wpakowała na balkon i musi dzielić z nimi donice.




Zobaczcie tylko co dzisiejsze słońce zrobiło z truskawką! Zdjęcie robiłam około godziny 13stej. Teraz jej kolor jest jeszcze bardziej różowy!  :)




Na taki kolor jeszcze sobie poczekam...ale muszę przyznać, że w smaku jak na sztuczne truskawy, te były całkiem niezłe :)
Aaa... i jeszcze Pan Bratek miał być pokazany...
Jak Wam przeleciał dzień? 
                   ... to już początek dłuuuuugiego majowego weekendu!
     Macie jakieś plany?

Buziaki 





Zobacz także:

5 komentarze

  1. Oj kuszą truskaweczki kuszą:)) nareszcie słonko :)) ziółka prezentują się pierwsza klasa:))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://m-lenat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też się cieszę na to słonko jak głupia. Ale niestety to co widzę teraz za moim oknem mnie dobija- deszcz idzie... ;( Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przyjemnie zagospodarowałaś balkon - ja mój obsadzę dopiero za dwa tygodnie, ale już obmyślam, co by tu kupić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) My się właśnie zastanawiamy jakie mebelki wstawić, żeby było gdzie wypić kawkę... wiadomo, że miejsca mało, a wiele by człowiek chciał. Powodzeniu w gospodarowaniu Twojego małego ogródka! :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ślicznie na Twoim balkonie :) Smakowite truskawki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń