Witaj u mnie!

GIVE AWAY- WYNIKI

By 03:23 , , , , , , , ,

Witajcie!

Nadszedł ten dzień i czas ogłosić wyniki naszej zabawy!

Bardzo mi miło i bardzo Wam wszystkim dziękujemy za tak liczny udział :) 

Niestety nagrody są tylko dwie, a już za chwilkę dowiecie się kto został szczęśliwym zwycięzcą ...




PIERWSZE MIEJSCE
 PRZELICZNIK KULINARNY + DOWOLNY WYBRANY PRZEZ ZWYCIĘZCĘ PLAKAT
+ dowolny ręczniczek z Ahojhome.pl 
wędruje do...
Anonimowej osoby o adresie e-mail:  kaja_m1@wp.pl


DRUGIE MIEJSCE

DOWOLNY PLAKAT ( dowolny kolor i rozmiar A3 lub A4)
+ dowolny ręczniczek z Ahojhome.pl  
wędruje do...


Bardzo się cieszę, że tyle osób się zgłosiło, bardzo Wam za te zgłoszenia dziękuję i obiecuję, że na wiosnę pojawi się jeszcze jeden konkurs na blogu ;) 

Nagrodzonych proszę o kontakt:
ada@ahojhome.pl

THANK YOU!!!

Pozdrawiam Was wiosennie, za oknem cieplutko, słonko wygląda nieśmiało zza chmur i zaprasza do wyjścia na spacer. Ale ja dzisiaj wybieram pakowanie Waszych zamówień i pięknej porcelany w wiosennych kolorach, która mam nadzieję, przyniesie również troszkę wiosny do Waszych domów :) 

uściski

Zobacz także:

24 komentarze

  1. gratulacje:) no cóż nie poszczęściło mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ado za zabawę...oczywiście żal, że nie wygrałam ale przecież nie codziennie jest dzień dziecka. Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało się wygrać więc plakatem nagrodzę się sama a, że w Twoim sklepiku pewne cudne kosze skradły mi serce to nagrodzę się podwójnie :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mnie chyba ominęło :)))))))))) GRATULACJE dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze przegapilam konkurs, moze nastepnym razem. Gratuluje zwyciezcom! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziékuje za swietna zabawe i gratuluje szczesliwcom!!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. To szczęściarze!Zapraszam do mnie na 3 odsłonę domu nad którym pracowałam!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom wygranych :)
    No cóż przelicznik nadal mam w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym i dziękuję za sympatyczną zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i wiosennie macham łapkami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację dla zwyciężczyń. Dziękuję za miłą zabawę. :)

    http://pilatanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Szczęściar:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn!
    Ależ te gerbery mają piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za zabawę i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń