Witaj u mnie!

WITAM!

By 13:18


Długo się zabierałam za to, żeby założyć bloga i podzielić się zdjęciami jakie kiszą się na moim komputerze i aparacie... smutne takie jakieś ich miny. Więc jestem i witam tych, którzy czytają ;)


Zapraszam Was do mieszkania w którym mieszkam z moim przyszłym mężem i córeczką.
Mieszkamy tu od września. Jesteśmy więc na etapie urządzania naszego gniazdka. Kocham skandynawskie wnętrza. Ich klimat, prostotę... wszystko w nich kocham. Są piękne.
Były więc dla Nas ogromną inspiracją i mam nadzieję, że idziemy w dobrym kierunku. Zresztą jakby nie wyszło, najważniejsze, że my się czujemy dobrze w przestrzeni w której żyjemy, no nie? ;)


Ohh... jak cudownie jest nie dzielić z nikim kuchni... mieć ją tylko dla siebie ;)
Dopiero od kiedy mieszkam sama (bez mamy, babci), odkryłam to jak wiele radości sprawia mi gotowanie, pieczenie, smażenie.
Czasem wstawię jakieś zdjęcia i ciekawy, wypróbowany przepis!



Mam nadzieję, że będziecie tu wracać!
Zapraszam




Zobacz także:

0 komentarze