Witaj u mnie!

TOLIX- numer jeden na liście marzeń!

By 00:16 ,



Krzesła Tolix mają już ponad 60 lat i są uznawane za klasyki designu. Pomysłodawcą krzesła był pionier galwanizacji we Francji Xavier Pauchard. Po I-wszej wojnie światowej założył on markę Tolix i zaczął produkować meble z ocynkowanej blachy. Cieszyły się one powodzeniem i doceniano je za lekkość i łatwość w utrzymaniu. Dziś krzesło to przeżywa drugą młodość, dodatkowo mamy do wyboru różne warianty kolorystyczne. 



Jeśli mogłabym sobie pozwolić na to krzesło dzisiaj wybierałabym pomiędzy tymi:


Cena jednak skutecznie mnie odstrasza – 750 złotych to sporo.

Na rynku możemy znaleźć bardzo podobne krzesła o nazwie Paris, które są o połowę tańsze (339zł, do kupienia tutaj: http://www.customform.pl/).
Fajnie byłoby mieć oryginalne, ale w przyszłości, gdy słoik z oszczędnościami na ten cel się zapełni, z pewnością zdecyduję się na podobną i tańszą wersję ;)


                                                           


INSPIRACJE



 



Jak Wam się podobają?

Buziaki


Zobacz także:

3 komentarze

  1. U mnie też ostatnio gościł Tolix. Mam go na mojej prywatnej wish list...trzeba będzie napisać list do Mikołaja;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jakiś polski sklep, który sprzedaje oryginały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Można kupić np tutaj:
    http://www.malabelle.pl/product/search.html?query=tolix&category_id=&limit=
    Ale jest to produkt na specjalne zamówienie, więc trzeba poczekać dwa tygodnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń