Witaj u mnie!

Drzewko oliwne

By 12:25


Uprawiane w rejonie Morza Śródziemnego drzewa oliwne znalazły swoje miejsce w naszych domach. Wiecznie zielone, niezbyt wysokie drzewko idealnie pasuje do skandynawskich wnętrz i świetnie się w nich odnajduje.

W naszej kuchni używamy chyba najczęściej oliwy z oliwek. Mój kochany lubi się objadać zielonymi oliwkami, ale mnie nigdy do tego nie przekona. Niestety mi nie smakują, zdecydowanie bardziej wolę patrzeć na nasze drzewko, które znajduję się w salonie i czeka na przesadzenie do nowej doniczki już od jakiegoś miesiąca :)
Z ciekawostek mogę Wam powiedzieć, bo sama byłam tym zaskoczona, że o tym jaki kolor mają oliwki decyduje etap dojrzewania owoców. Zielone zrywane są wcześniej :)  ...

...Ale wróćmy do pięknych wnętrz i nacieszmy nasze oczy :)






Moje drzewko pokażę Wam przy okazji zdjęć drugiej części salonu ( tej z tv). Ma się bardzo dobrze, lubi pić dużo wody i rośnie tak szybko, że muszę je co jakiś czas przycinać, żeby ładnie wyglądało :)

Macie drzewko oliwne u siebie?

Dla zainteresowanych ja swoje drzewko kupiłam tu: http://www.drzewkooliwne.pl/
Ostatnio też widziałam je w Obi.

Miłego wieczoru!



Zobacz także:

2 komentarze

  1. Przepiękne te wnętrza - faktycznie dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń