Witaj u mnie!

Fajne aplikacje na Twój telefon!

By 10:25 , , , , ,

Bałagan w domu i brak mobilizacji rodziny, żeby wreszcie to wszystko posprzątać? 
Znowu buty się rozkleiły i nie masz zielonego pojęcia gdzie schowałaś paragon?
 U mnie wszystkie paragony są rzucone z pogardą "gdzieś tam". 
Liczę, że nigdy już się nie przydadzą, bo rzecz którą akurat kupiłam nie spotka zła historia. 
But się nie rozklei, a bluzka nie rozpruje...

Ile razy szłam do sklepu z małą kartką z listą zakupów i gdy już byłam na miejscu 
orientowałam się, że:
A: Jednak nie zabrałam jej z domu
B. Musiałam ją zgubić bo drodze
C. Musi gdzieś być.
W portfelu, albo w tylnej kieszeni spodni, ale niestety w chwili obecnej nie mogę jej znaleźć
(w takiej sytuacji najczęściej znajdowała się od razu po przyjściu do domu : ) )

Postanowiłam tak po babsku wypisać Wam fajne aplikacje, które mogą się Wam przydać.
Może akurat jakaś szczególnie Wam się spodoba.
Nie będę tutaj wymieniała aplikacji Instagram, którą każdy zna, ma, albo przynajmniej o niej coś słyszał :)

Mój mini ranking. 
 Najciekawsze z jakimi się spotkałam.
 

1. LISTONIC


Do czego służy?
- ułatwia robienie zakupów, możemy sobie dodawać produkty, które musimy kupić i w sklepie odznaczać sobie ptaszkami, że mamy je już w koszyku. W ten sposób na 100% nie zapomnimy np. płynu do naczyń, kiedy w domu w zlewie czeka na niego sterta naczyń :)
- poza tym podpowiada jak przechowywać i przygotowywać produkty. W momencie kiedy kupujemy jabłka, aplikacja podpowie nam, że nie powinniśmy przechowywać ich razem z marchewkami. Jabłka wydzielają gaz, który sprawia, że marchewki stają się gorzkie.
- możemy ją współdzielić. Na przykład z naszą drugą połową. Mąż w drodze do domu ma zrobić zakupy. Więc zaznaczamy na swoim telefonie co ma kupić, wysyłamy do niego i on może sobie w sklepie aplikację otworzyć i już nie będzie mowy o :
TY: "Kochanie no przecież mówiłam, że masz kupić mleko!"
ON: "Niestety nie mówiłaś, nic takiego sobie nie przypominam..."
...czy coś w tym stylu.
Bardzo fajna aplikacja, pomagająca w życiu codziennym :)
 
Do pobrania tutaj: KLIK


2. OvuViev



Do czego służy?
- to taki nowoczesny kalendarzyk menstruacyjny. Przewiduje fazy płodne i niepłodne, termin miesiączki. Nie możemy mieć 100% pewności, ale zawsze to jakaś drobna pomoc :)

Do pobrania tutaj: KLIK

3. ToCoMoje


Do czego służy?
- do przechowywania paragonów. Nie będziesz musiała już więcej pamiętać o tym, gdzie ukryłaś paragon od bluzki, która rozpruła się po pierwszy praniu.
Wystarczy, że zrobisz zdjęcie paragonu, w polach opisu dodasz informacje od czego jest paragon, gdzie i kiedy kupiłeś daną rzecz. 
Ważne!
Nawet jeśli Twój telefon zaginie, wszystkie kopie Twoich paragonów są przechowywane na serwerach ToCoMoje. Możesz się zalogować z komputera na swoje konto i wszystko będzie na swoim miejscu! ;)

Do pobrania tutuj: KLIK 

 Macie jakieś swoje ulubione aplikacje? 
Z jakiej aplikacji korzystacie najczęściej?
U mnie to oczywiście INSTAGRAM 





Miłego wieczoru!



 

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Polecam aplikacje: Pregnancy i Kalkulator tygodnia (dla ciężarnych obie) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo Aduś, fajne te aplikacje. Zabieram info o tej pomagajacej robić zakupy i o tej, która przechowuje paragony (rewelacyjne, tym bardziej, że z czasem te papierowe bledną )
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie, czy wszystkie one są płatne? jak tak to szkoda :( bo ta lista była by super, tocomoje również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O skanerze paragonów nie słyszałam nigdy ale to świetny pomysł. Bo moja paragony zawsze czekają aż je poskładam, posegreguje i znajde dla nich miejsce. Ale nigdy się tak nei dzieje. A kalendarzyk:) super sprawa, też go używam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Ado, z tej strony Kasia z teamu Listonic. :-) Bardzo się cieszymy, że jesteśmy razem z Panią (lub z mężem! ;-) na każdych zakupach. Mamy nadzieję, że appka śmiga jak należy. Ale gdyby coś z Listonic kiedykolwiek działo się nie tak, czekamy na wiadomość przez nasz system do supportu w appce, albo mailowo: kstanczyk@listonic.com. Generalnie, chętnie wysłuchamy każdej sugestii związanej z aplikacją. Ale jeśli chciałaby Pani porozmawiać o pogodzie, o kocyku w owieczki czy o czymkolwiek innym... też nie ma sprawy. :D Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe:)nie znalam żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ostatnia jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam wypróbowanie aplikacji KidTracker. Jest to aplikacja stworzona z myślą o rodzicach, którzy chcą odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo swoich dzieci, jednocześnie dając im swobodę i nie ograniczając ich samodzielności. Appka pozwala monitorować lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym: www.kidtracker.eu

    OdpowiedzUsuń